
Perşembe, Aralık 30, 2010
Salı, Aralık 07, 2010
Pazartesi, Aralık 06, 2010
Salı, Kasım 30, 2010
Tülin'in Hindistan Seyahati İçin Geri Sayım Başladı!

20 gün sürecek olan Hindistan yolculuğundan notları ve son dakika gelişmelerini Alaaddin Blog’dan takip edebilirsiniz. İşte ilk yazı…
Hindistan…
Hindistan’ı bana düşündüren hatırladığım ilk anım ben küçükken! Alanis Morisette’ten dinlediğim “Thank you India” şarkısıydı. Bolca grunge dinlediğimiz zamanlar henüz geçerken kendisi kadar şarkılarına da bayıldığımız bu kadının sıra dışı bu şarkısı “ne yaşadı acaba orada…” dedirtmişti hepimize. Hindistan’a gitme nedenim o şarkı değil ama bir iç şakayla tarif edersem “huşu state” neymiş bi bakıp gelicem.
Geri sayım başlasın…
Tülin.
Çarşamba, Kasım 03, 2010
Salı, Ekim 26, 2010
Engel Tanımayanlara Destek Ver!
Procter & Gamble (P&G), Migros ve Özel Olimpiyatlar Türkiye Organizasyonu’nun işbirliği ile zihinsel engelli sporcuların yetiştirilmesi amacıyla sürdürülen kampanya 7. yılına girdi. “Destek ver, engel tanımayanları olimpiyatlara gönder!” sloganıyla yola çıkılan kampanyanın reklam filminde, zihinsel engelli sporculara ünlü spor spikeri Murat Murathanoğlu eşlik ediyor. Sporcuların enerjisiyle renk kattığı reklam filmimiz, kampanyaya destek veren tüketicilerle, sporcuların aynı takımın parçası olduklarına vurgu yapıyor.
Reklamveren : P&G
Reklam Ajansı : Alaaddin
Yaratıcı Yönetmen : Murat Doğu
Yaratıcı Grup : Tolga Akın, Ferdi Çağlayan, Erdinç Üskent, Can Çelebi, Feyzi Cihan Kavaklıpınar
Müşteri Direktörü : Serpil Tüdeş Kuyucu
Müşteri İlişkileri : Didem Dündar
Stratejik Planlama : Tülin Altınok
Jingle : Mehmet Can Erdoğan
Prodüksiyon Şirketi : Pozitif Film
Yönetmen : Bora Egemen



Labels:
engel tanımayanlar
Cuma, Ekim 15, 2010
“O Şimdi Asker”e iki başarı ödülü!

Gillette için facebook üzerinde hazırladığımız “O Şimdi Asker” uygulaması, bir çok projenin değerlendirildiği Digital Age ve Felis ödüllerinden iki tane başarı ödülünü aldı.Vatani görevini devam ettiren sosyal mecra kullanıcılarının ve arkadaşlarının gösterdiği ilgiyle büyüyen Gillette O Şimdi Asker uygulaması, Felis ödüllerinde En İyi İnternet-İnteraktif Medya Kullanımı yanında Digital Age ödüllerinde En Yaratıcı Sosyal Medya Uygulamaları dalında Başarı belgesine layık görüldü.
Perşembe, Eylül 16, 2010
Sarı şeridi geçmeyelim lütfen!

Pronet korumasın dışındaki evlerin risk altında olduğunu vurgulamak için farklı bir direct marketing çalışması hazırladık. Ziyaret edilen evlerin kapılarına, sarı uyarı bantları yapıştırarak; aslında her evin potansiyel bir olay yeri olduğunu anlatmayı ve ev sahiplerini beklenmedik risklere karşı uyardık.
Pazartesi, Ağustos 30, 2010
Harvey Nichols yeni sezon...

Reklamveren: Demsa Group
Reklam Ajansı: Alaaddin
Yaratıcı Yönetmen: İsmail Bölükbaşı,
Yaratıcı Grup: Cem Abbas, Onur Kurnaz
Müşteri Direktörü: Melike Gezgin
Prodüksiyon Şirketi: Kaporta
Fotoğrafçı: Volkan Hiçyılmaz
Cuma, Ağustos 27, 2010
Sunar 'İnce Belli Kantosunu' Sunar.
Sunar Grup’un, sıvı yağ pazarında faaliyet gösteren markası Sunar Mısır Yağı'nın yeni şişesi için hazırladığımız reklam filmi yayında.
ANATOLİUM ALIŞVERİŞ MERKEZİ AÇILIYOR
Anatolium Alışveriş Merkezi'ni büyük açılış öncesi,
Bursalılar'a ilk tanıştıran reklam kampanyamız yayınlanmaya başladı.








Bursalılar'a ilk tanıştıran reklam kampanyamız yayınlanmaya başladı.










Pazar, Haziran 27, 2010
REYSAS GYO halka arz reklam filmimiz yayında

Reklamveren: Reysaş GYO
Reklam Ajansı: Alaaddin
Yaratıcı Yönetmen: İsmail Bölükbaşı, Murat Doğu
Yaratıcı Grup: Ferdi Çağlayan, Tolga Akın,
Müşteri Direktörü: Serpil Tüdeş
Prodüksiyon Şirketi: İnterfilm
Yönetmen: Hande Türkel
Perşembe, Haziran 03, 2010
YÜZÜMÜZÜ GÜLÜMSETEN ÖDÜLLER
Sağlık sektöründeki yaratıcı ileşitimi ödüllendiren ve bu yıl üçüncüsü düzenlenen Farmaskop Ödülleri’nde 3 dalda ödül kazandık.
26 kategoride onlarca farklı yaratıcı çalışmanın katıldığı yarışmada, sektör temsilcileri ve yaratıcı ajans başkanlarından oluşan jüri, ‘En İyi Yazılı Basın İlanı, İlaç Dışı Sağlık Ürünleri ve En İyi Film’ kategorilerinde ödülleri
Eczacıbaşı İlaç Pazarlama için hazırladığımız, Daylong “Güneşe karşı görünmez olun” kampanyasına verdi.
26 kategoride onlarca farklı yaratıcı çalışmanın katıldığı yarışmada, sektör temsilcileri ve yaratıcı ajans başkanlarından oluşan jüri, ‘En İyi Yazılı Basın İlanı, İlaç Dışı Sağlık Ürünleri ve En İyi Film’ kategorilerinde ödülleri
Eczacıbaşı İlaç Pazarlama için hazırladığımız, Daylong “Güneşe karşı görünmez olun” kampanyasına verdi.

Perşembe, Mayıs 06, 2010
Das Capital
Capital Dergisi Mayıs 2010 sayısında, Kreatif Direktör'lerimizden İsmail Bölükbaşı Media Pulse köşesine konuk oldu. Haberi kaçıranlar için roportaj metnini paylaşıyoruz.

Ünlenmeye başladık
Alaaddin, son zamanlarda giderek başarı skalasını yukarı çıkaran bir ajans. Son olarak Çilek ve Praktiker konkurlarını kazanarak sektörde dikkatleri üzerine çekti. Ajansın yaratıcı direktörü İsmail Bölükbaşı da konkur kazanan ajans olarak ünlenmeye başladıklarını söylüyor. Diğer müşterilerinin vakitlerinden çok fazla almak istemedikleri için çok konkura girmediklerini belirten Bölükbaşı, “Ama bir konkura girersek alabileceğimizi biliyoruz” diyecek kadar da iddialı.
Yaratıcıların Ajansı
Alaaddin henüz 6 yıllık bir ajans. Kısa zamanda böylesine başarılı olmasının nedeni ise Bölükbaşı’na göre tümüyle yaratıcılar tarafından kurulan bir ajans olması. “Hepimiz kreatif ekiplerden gelen direktörleriz. İşimizin başındayız. Zaten yaratıcıların işin başında olduğu ajansların da hep daha başarılı olduğunu görüyoruz.
Fark getiren yapılanma
Üstelik ajansın yapısı da diğerlerinden farklı. Amacımız her mecraya uygun yaratıcı çözümler bulmak. Mesela sadece internetle ilgili kampanyalarımız bile oldu. Bunun yanında satış noktasına ait reklam kampanyaları da yaptık” diyen Bölükbaşı, bu yönden farklılaştıklarını düşünüyor.
Müşteriye özel plan
2009, tüm markalar için zor bir yıldı. Ancak Bölükbaşı, krizin kendilerini hiç etkilemediğini söylüyor. Nasıl etkilenmediklerini de şöyle açıklıyor: “Müşterilerimiz için özel kriz planları hazırladık. Strateji departmanımız tüm dünyadan kriz iletişim örnekleri hazırladı. Durgunluğu aşmanın yeni yollarını önerdik. Dolayısıyla o dönemi hep birlikte çok daha iyi aştık. Yeni müşteri elde ettik. Karımızı artırdık.”

Ünlenmeye başladık
Alaaddin, son zamanlarda giderek başarı skalasını yukarı çıkaran bir ajans. Son olarak Çilek ve Praktiker konkurlarını kazanarak sektörde dikkatleri üzerine çekti. Ajansın yaratıcı direktörü İsmail Bölükbaşı da konkur kazanan ajans olarak ünlenmeye başladıklarını söylüyor. Diğer müşterilerinin vakitlerinden çok fazla almak istemedikleri için çok konkura girmediklerini belirten Bölükbaşı, “Ama bir konkura girersek alabileceğimizi biliyoruz” diyecek kadar da iddialı.
Yaratıcıların Ajansı
Alaaddin henüz 6 yıllık bir ajans. Kısa zamanda böylesine başarılı olmasının nedeni ise Bölükbaşı’na göre tümüyle yaratıcılar tarafından kurulan bir ajans olması. “Hepimiz kreatif ekiplerden gelen direktörleriz. İşimizin başındayız. Zaten yaratıcıların işin başında olduğu ajansların da hep daha başarılı olduğunu görüyoruz.
Fark getiren yapılanma
Üstelik ajansın yapısı da diğerlerinden farklı. Amacımız her mecraya uygun yaratıcı çözümler bulmak. Mesela sadece internetle ilgili kampanyalarımız bile oldu. Bunun yanında satış noktasına ait reklam kampanyaları da yaptık” diyen Bölükbaşı, bu yönden farklılaştıklarını düşünüyor.
Müşteriye özel plan
2009, tüm markalar için zor bir yıldı. Ancak Bölükbaşı, krizin kendilerini hiç etkilemediğini söylüyor. Nasıl etkilenmediklerini de şöyle açıklıyor: “Müşterilerimiz için özel kriz planları hazırladık. Strateji departmanımız tüm dünyadan kriz iletişim örnekleri hazırladı. Durgunluğu aşmanın yeni yollarını önerdik. Dolayısıyla o dönemi hep birlikte çok daha iyi aştık. Yeni müşteri elde ettik. Karımızı artırdık.”
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)