1 - En ayırt edici fark, ürünün kendisindedir. Biz sadece onu saklandığı yerde bulur ve ortaya çıkarırız.
2 - Yaptığımız reklamı televizyon ve gazeteleri süslemek için değil; daha çok malı, daha çok kişiye, daha sık satmak için yaparız.
3 - Bazen brief yetersizdir, bazen bütçeler düşüktür, bazen rekabet serttir; her şeye rağmen bizden beklenen tek şeyin başarı olduğunu bilerek çalışırız.
4 - Samimiyet ve anlamlı bir hedef bizi paradan çok daha fazla motive eder. İş denilen sıkıcı şeyin kaynağında mutluluk üretmek yattığına tüm kalbimizle inanırız.
5 - Ne söyleyeceğimiz kadar nasıl söyleyeceğimizi de önemseriz. Yaratıcılığımızı süslü püslü tasarımlar ve laf oyunları yapmanın ötesinde özgün iş fikirleri geliştirmek için kullanırız.
6 - Ne hedef kitle, ne tüketici, ne izleyici, ne kategori, ne segment, ne de iletişimi eski bilgiler ile yönetemeyiz. Tam da bu yüzden değişimi yönetiriz.
7 - Türkiye’yi asla İstanbul’un küçük bir kesiminden ibaret saymayız. Sahip olduğumuz diplomalarımız kadar; şehir şehir, mahalle mahalle saydığımız bakkallar, semt semt dolaşıp sohbet ettiğimiz tüketicilerden edindiğimiz tecrübelere çok güveniriz.
8 - Aklımızı ve algılarımızı dünyaya kapatmayız. Yenilikleri takip eder, ajansımızı dünya reklamcılığının bir parçası olarak görürüz.
9 - Fikirlerin verimli işbirliğinin olduğu ortamlarda büyüyüp serpildiğine inanırız, yarattığımız her reklamda en az bizim kadar reklamverenlerimizin de payı olmasını isteriz.
10 - Hizmet ilişkisinin tek sağlam temeli karşılıklı güven ve saygıdır. Doğruluk ve dürüstlüğü ajansımızın temeli ve itici gücü olarak kabul ederiz.
Çarşamba, Ocak 25, 2006
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder