Perşembe, Haziran 04, 2009

Farmaskop'dan iki ödülümüz var!















Sağlık iletişimini ödüllendiren ve bu yıl ikincisi düzenlenen Farmaskop’a ilk defa katıldık, 2 ödül birden kopardık...

37 ajansın 23 kategoride taplam 211 çalışmasıyla katıldığı yarışmada, sağlık sektörü ajansı olmadığımız halde Alaaddin’in sihrini taşıyan fikirlerimiz, 13 ödülün 2'sini kazandı. Bir anlamda; geçerken uğradık, ödülleri topladık...

Bizi takip edin, raflarımız geride bıraktığımız her iletişim yarışmasında yeni ödüllerle dolmaya devam ediyor!

En İyi Yazılı Basın İlanı
Alaaddin Derin bir nefes alın... Eczacıbaşı

İlaç Dışı Sağlık Ürünleri
Alaaddin Üşüttüm Hastalanıyorum! Eczacıbaşı

6 yorum:

Fırat Yıldız dedi ki...

Bak bak bak:)) Ödüller gırla geliyor valla. Kristal'den de bir kaç tane alırsınız artık hehe:)

Adsız dedi ki...

ALAADDIN ADWORKS'u gönülden kutlarım ama bir ziyaretçinin mediacatonline'da yaptığı şu yoruma bilmem katılır mısınız?:

"37 ajans... 23 kategori... 211 çalışma... 2'si hastaneye, sadece 14 ödül... Cortex de olmasa, bütün kategorilerin karşısında, "Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir!" ibaresini görecekmişiz neredeyse! Bazı sağlık iletişimi ajansı sahipleri her sabah aynaya bakıp, "En büyük benim!" demeden önce bu sonuçları tahlile göndermeli bence. Zira kendilerine acilen, "yaratıcılığı fiştekleyici" cerrahi müdahale gerekiyor olabilir :)))"

Adsız dedi ki...

blog sitesini ve islerini severek takıp ettigim ajansın her gecen gun yenı oduller alması bana sasırtıcı gelmedi. basarılarınızın devamını dılıyorum

Adsız dedi ki...

Hakikaten bu yılki yarışma enteresan sonuçlarıyla dikkat çekti. Daha doğrusu sonuçsuzluklarıyla. Demek ki, medikal ajanslar yaratıcılık adına epeyce sıkıntıdalar. Zaten katılan/yayınlanan işlere bakınca insan bu kadar etkisizliğin ancak kendini etkili sanmakla mümkün olabileceğini düşünmekten geri duramıyor. Medikal dışı bir ajans sayılabilecek Alaaddin Adworks'un yarışmada gösterdiği başarı da beni doğruluyor sanırım. Tebrikler bu vesileyle...

Adsız dedi ki...

Genel kalitesizlik yüzünden, neredeyse sadece sponsor ajansların "al takke-ver külah" şeklinde ödüllendirildiği bir yarışmada Alaaddin Adworks'ün aldığı ödüller daha bir önem ve değer kazanıyor. İçtenlikle kutlar, başarılarınızın devamını dilerim.

Recai Zıpkın dedi ki...

Son Adsız'a katılıyorum ve daha ileriye gidiyorum: Henüz 2.'si yapılan Farmaskop SİYÖ Yarışması'nda ZEVAHİRİ ALAADDİN ADWORKS KURTARMIŞTIR. Çünkü mecburen başarılandırılan sponsor ajanslardan biri değildir ve "al gülüm-ver gülüm"ün dışında alnının teri, beyninin feri ile almıştır ödüllerini. Söke söke! Helal olsun!

Sayfalar