Perşembe, Kasım 19, 2009
Albaraka Türk’ten aynı heyecanla, yeni bir merhaba
Albaraka Türk'ün kurumsal kimlik değişimini anlatan reklam filmimiz yayına girdi.
Kaan Erturan’ın yönetmenliğini yaptığı reklam filminin çekimi 1 gün, post prodüksiyonu ise 10 gün sürdü... 58, 42, 18 saniyelik versiyonlarıyla ekranda olacak reklam filmimizde, Albaraka Türk’ün yenilenen kurumsal kimliği ve değişmeyen güçlü değerlerine vurgu yapılıyor.
Reklamveren: Albaraka Türk
Reklamveren Yetkilisi: Ekrem Şahin
Reklam Ajansı: Alaaddin
Yaratıcı Yönetmen: Murat Doğu
Yaratıcı Grup: Tolga Akın, Ferdi Çağlayan, Murat Gedik, Can Çelebi, Erdinç Üstkent, Orkun Önal, Ömer Özduygu
Müşteri Direktörü: Birol Özcanlı
Müşteri İlişkileri Grubu: Serpil Tüdeş, Merve Sönmez
Stratejik Planlama: Tülin Altınok
Prodüksiyon Şirketi: Dijital Sanatlar
Yönetmen: Kaan Erturan
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
6 yorum:
çok merak ediyorum reklam fikri nasıl çıktı?
Eski çalışanlara bir hakaret içermiyor mu bu fikir?
Hay Allah ya, büyük talihsizlik olmuş. Umarım "Müşteri ısrarı" filmidir. Çok geçmiş olsun.
Oncelikle ilginiz ve yorumlariniz icin cok tesekkurler. Albaraka Türk reklamında, bankanın değerlerinden hiç vazgeçmeden kurumsal
kimliğini değiştirdiğini anlattık. Çalışanlar, yine kendileriyle
değiştirilerek, yalnizca logoda değil ayni zamanda kişilerin kendilerinde de tazelenmenin yaşandığı iletiliyor. Ozellikle eski çalışanlar da yine kendileriyle değiştirildi. Burada calisanlarin Albaraka Türk için ne kadar vazgeçilmez olduğu vurgulanıyor.
guzel film, yaşlı teyzenin unutulması bomba olmuş... her çıktığında reklam seyrediyorum.
Çok saçma ve kendi çalışanlarını "kamyonla" taşıyacak kadar tuhaf bir durum.
Taksi ile taşıyamayı akıl edemediler herhalde:) Reklamı mühendis gibi okursak, kamyon vs gibi yaklaşımlara takılırız. Mesajı sıradan göstermek kolay da, onu tersten gösterince reklam oluyor, Ali hocamız ile bir saat derste bu reklamı tartıştık, bu reklam bizim okulda sınıfı geçti valla.
Yorum Gönder