Perşembe, Eylül 16, 2010

Sarı şeridi geçmeyelim lütfen!


Pronet korumasın dışındaki evlerin risk altında olduğunu vurgulamak için farklı bir direct marketing çalışması hazırladık. Ziyaret edilen evlerin kapılarına, sarı uyarı bantları yapıştırarak; aslında her evin potansiyel bir olay yeri olduğunu anlatmayı ve ev sahiplerini beklenmedik risklere karşı uyardık.

1 yorum:

breeze dedi ki...

Waw! Yıllarca “güvenden” kaynaklı reklamlara, afişlere, ilanlara baktık... İlk kez “korku” öğesini gördüm, hatta hissettim. Ne yaptınız, Maslow ihtiyaçlar hiyerarşisi teorisinden mi etkilendiniz? Kapıyı çiçeklerle süsleseniz, Müşteri “Ayy! Ne güzel" der, bayılır, ama olay gerçekleştikten sonra satın alma yapar. Ama sizin işi gördükten sonra, direkt satın almaya gidileceği kanısındayım.
Beyninizi tebrik eder, ellerinizi kutlarım.

Sayfalar