Perşembe, Ekim 08, 2015

MIPCOM ONUR KONUĞU TÜRKİYE’NİN, CANNES’DAKİ İLETİŞİM KAMPANYASI ALAADDİN’DEN!



Her sene Cannes’da düzenlenen MIPCOM (International Film and Programme Market for TV, Video, Cable and Satellite)’a 2015 yılında "Onur Konuğu Ülke" sıfatı ile Türkiye damgasını vurdu. 5-8 Ekim 2015 tarihleri arasında"Onur Konuğu Ülke" olarak yer alma hakkı kazandığımız tüm iletişim mecralarında hem ülkemize özgü motifler içeren hem de sektörün temsil edildiği ikonlara yer veren, Alaaddin imzalı Key Visual çalışması ile Türkiye’nin içerik üretme gücünü bugüne kadar gerçekleşen tüm MIPCOM’lardan daha fazla şekilde hissedildi.  Kültür Bakanlığı’nın "Home of" söylemine ve Türkiye’nin yeni logosuna yer verdiğimiz bu çalışmada hem halihazırda sürdürülen yurt dışı imaj çalışmalarımızı destekledik hem de MIPCOM’a özel yeni, taze bir söylem ortaya çıkardık. Katılımcı yüzlerce firmanın dizi ve diğer içeriklerinin görselleri ile Cannes’ı süslediği fuar döneminde, görsel zenginliği ile farklılığını ortaya koyan bir çalışma ile ülke iletişimimizin en doğru şekilde yapılmasında ve küresel imajına katkı sağlanmasında başarılı bir şekilde yer almaktan büyük mutluluk duyuyoruz.







Hiç yorum yok:

Sayfalar