Her sene Cannes’da düzenlenen MIPCOM (International Film and
Programme Market for TV, Video, Cable and Satellite)’a 2015 yılında "Onur
Konuğu Ülke" sıfatı ile Türkiye damgasını vurdu. 5-8 Ekim 2015 tarihleri
arasında"Onur Konuğu Ülke" olarak yer alma hakkı kazandığımız tüm
iletişim mecralarında hem ülkemize özgü motifler içeren hem de sektörün temsil
edildiği ikonlara yer veren, Alaaddin imzalı Key Visual çalışması ile
Türkiye’nin içerik üretme gücünü bugüne kadar gerçekleşen tüm MIPCOM’lardan
daha fazla şekilde hissedildi. Kültür
Bakanlığı’nın "Home of" söylemine ve Türkiye’nin yeni logosuna yer
verdiğimiz bu çalışmada hem halihazırda sürdürülen yurt dışı imaj
çalışmalarımızı destekledik hem de MIPCOM’a özel yeni, taze bir söylem ortaya
çıkardık. Katılımcı yüzlerce firmanın dizi ve diğer içeriklerinin
görselleri ile Cannes’ı süslediği fuar döneminde, görsel zenginliği ile
farklılığını ortaya koyan bir çalışma ile ülke iletişimimizin en doğru şekilde yapılmasında
ve küresel imajına katkı sağlanmasında başarılı bir şekilde yer almaktan büyük
mutluluk duyuyoruz.
Perşembe, Ekim 08, 2015
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder