Perşembe, Mayıs 04, 2006

O ne ki?

Strateji mi, kreatif mi? Yoksa ikisi birden mi? Peki biri öbüründen önce mi çıkmalı? Aynı anda çıktığı oluyor mu? Strateji, kreatifi satmak yolunda bir "el güçlendirme aleti" mi? Sadece konkurlarda hatırladığımız, çoğu zaman outsource ettiğimiz ya da reklam yazarına "bu kampanyaya bir de strateji yazıver" dediğimiz; işi aldıktan sonra da "boşver şimdi stratejiyi, accaip bir ilan geldi aklıma" diyerek bir kalemde sildiğimiz işe yaramaz, dışarıya hava atmaya yarayan, içeride iplenmeyen bir garip de-part-man mı şu strateji denilen şey?

Bu fotoğraf, bu soruların cevabını, saat 24:00 itibarıyla veriyor. Kolunu gördüğümüz kişi stratejistimiz Tülin... Klavyede art direktörümüz Fırat... Koltukta kreatif direktörümüz Murat... Ve ayakta kontrolör kıvamında duran müşteri ilişkileri direktörümüz bendeniz Birol... Yumurta-tavuk meselesinin cevabı (dikkatinizi çekerim, bir konkur gecesinde değil) bir normal çalışma gecesinde uygulamalı olarak yukarıdaki fotoğrafta... Strateji - kreatif el ele, daha müreffeh kampanyalara...

5 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Deniz Ural dedi ki...

Statejistin yaratıcılardan oldukça (öyle ki Alaaddin'in yaratıcı ekibinin ve senin kötü kötü koktuğunu düşündürecek kadar) uzakta durması, söylediğini biraz yalanlıyor sanki:).

Unknown dedi ki...

Silinen yorumu merak ettim ben asıl...

Birol Ozcanli dedi ki...

:) o saatte herkes birbirine cok yakın gelmisti oysa... silinen yorum ise, bizden birinin yorumuydu, "oylesine" oldugunu dusunup kendisi silmis... :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Sayfalar