Türkiye’de İlk
Online alışveriş pazarı dünyayla birlikte Türkiye’de de
büyüklük, sıklık ve çeşitlilik anlamında son yıllarda önemli bir noktaya geldi.
Migros Sanal Market de 1997’den itibaren market ürünlerini internet ortamında
satışa sunan Türkiye’nin ilk online satış mecrası. Geçtiğimiz aylarda marka
uzun yıllara dayanan bu deneyimini yüksek sesle dile getirmek için bir kampanya
başlattı.
Hedef 25 Yaş Üstü
Alaaddin tarafından hazırlanan kampanya aracılığıyla
öncelikli olarak 25 yaş üstü, çalışan, evli ve çocuklu aile olan hedef kitleye,
Migros Sanal Market’ten alışveriş yapmanın yaşam kalitelerini artıracağının
anlatılması hedeflendi.
15,5 MİLYON KİŞİYE
ULAŞAN KAMPANYA
360 Derece
Entegrasyon
Alaaddin Ajans Başkanı Birol Özcanlı “Online
mecralara ek olarak geleneksel mecralar da kullanıldı. Radyo kullanımıyla
Migros Sanal Market için bilinirliği yayma ve Migros güvencesiyle her yerden
sipariş vermenin kolaylığına vurgu yapıldı. Online mecralarda ise anlık trafiği
deneyime yönlendirecek ve markaya vurgu yapacak kullanımlar planlandı” diyor.
Erişim Sayısı
Mecralarda kampanya erişim sayısı 15,5 milyon kişiye ulaştı.
Özcanlı “Ayrıca tüm Migros sosyal medya hesaplarını takip eden kullanıcı
sayısında yaklaşık ortalama yüzde 40 civarında artış oldu” diyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder