Salı, Mayıs 06, 2014

MİGROS SANAL MARKET KAMPANYAMIZ CAPITAL DERGİSİNDE

Türkiye’de İlk
Online alışveriş pazarı dünyayla birlikte Türkiye’de de büyüklük, sıklık ve çeşitlilik anlamında son yıllarda önemli bir noktaya geldi. Migros Sanal Market de 1997’den itibaren market ürünlerini internet ortamında satışa sunan Türkiye’nin ilk online satış mecrası. Geçtiğimiz aylarda marka uzun yıllara dayanan bu deneyimini yüksek sesle dile getirmek için bir kampanya başlattı.

Hedef 25 Yaş Üstü
Alaaddin tarafından hazırlanan kampanya aracılığıyla öncelikli olarak 25 yaş üstü, çalışan, evli ve çocuklu aile olan hedef kitleye, Migros Sanal Market’ten alışveriş yapmanın yaşam kalitelerini artıracağının anlatılması hedeflendi.

15,5 MİLYON KİŞİYE ULAŞAN KAMPANYA
360 Derece Entegrasyon
Alaaddin Ajans Başkanı Birol Özcanlı “Online mecralara ek olarak geleneksel mecralar da kullanıldı. Radyo kullanımıyla Migros Sanal Market için bilinirliği yayma ve Migros güvencesiyle her yerden sipariş vermenin kolaylığına vurgu yapıldı. Online mecralarda ise anlık trafiği deneyime yönlendirecek ve markaya vurgu yapacak kullanımlar planlandı” diyor.

Erişim Sayısı

Mecralarda kampanya erişim sayısı 15,5 milyon kişiye ulaştı. Özcanlı “Ayrıca tüm Migros sosyal medya hesaplarını takip eden kullanıcı sayısında yaklaşık ortalama yüzde 40 civarında artış oldu” diyor.


Hiç yorum yok:

Sayfalar