Cuma, Haziran 30, 2006

iCan'de birincilik Özgür'ün...


Dijital Medya Direktörü'müz, internetteki gururumuz, banner üstadı Özgür Karaçak'a bir ödül de iCan'den geldi. Dün gece Rahmi Koç Müzesi'nde gerçekleştirilen ödül töreninde, Web Reklam Tasarımı dalında birincilik ödülünü kazandı.

Hayatımızın yeni ama vazgeçilmez parçası dijital teknolojiyi en yaratıcı şekilde kullanan ister amatör ister profesyonel olsun herkesin sanat adına eserler sunabildikleri Türkiye'nin dijital platformda yapılan en geniş kapsamlı yarışması olan iCan'e ilk kez katılıp üstüne üstlük birincilik ödülü alan Özgür'ü kutlar, Londra seyahatinde iyi eglenceler dileriz.

Kazanan yaratıcı çalışma için buraya tıklayın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaratıcı bir çalışma olmuş. Özgürü ve sizi kutluyorum

varol döken dedi ki...

kesinlikle reklamda aldatma var, misal ben şu sıcakta buz gibi bir limonata şekli vermeye çalıştım olmadı... sonra bari vantilatör şekli vereyim dedim, ıh ıh bana mısın demedi... bu eksikliğinin dışında gayetten güzel zaten öyle olmasa birincilik şekli vermezlerdi değil mi ama... ellerine sağlık diyip bitirmezsem özgür bana bir şekil verebilir... ellerine sağlık.

Sayfalar